Ifjúsági információs portál -
Online városi diákújság, Békéscsaba

2020. október 22., csütörtök

Közösségi ikonok

Facebbok-oldalunkInstagram-oldalunkYouTube csatornánkRSS csatornánk

Keresés az oldalon

A palacsinták diétás királynője után nem lesz elég a tíz ujjad…

Az amerikai palacsintának is készült egy egészséges változata, amit most meg is osztunk veletek: ez a banánpalacsinta.

Írta:   |  Forrás: BAM  |  Rovat: Pocak
Megjelent: 2020. május 20., szerda 18:38
Írta:   |  Forrás: BAM
Rovat: Pocak
Megjelent: 2020. május 20., szerda 18:38

Kevés hozzávalóból áll, egyáltalán nem tartalmaz cukrot, mégis ideális reggeli, uzsonna és nassolni való egyaránt. Ha valamit gyorsan össze akarsz dobni, ez a recept jó hatással lesz az alakodra és laktató is.

Banánpalacsinta

Hozzávalók (kb. 15 kisebb palacsintához):
  • 2 db érett banán;
  • 4 db tojás;
  • 1 evőkanálnyi darált zabpehely;
  • egy csipet fahéj.
Banánpalacsinta

(Fotó: BAM – Szigeti Boglárka)

Elkészítés:

Egy tálba apró darabokra törjük a két banánt, majd villával pürésítjük. Ezután hozzáadjuk a négy tojást és felverjük a banánpürével. Végezetül a kevés zabpelyhet és fahéjt is elkeverjük benne, ezzel kész lett a massza.

Banánpalacsinta

(Fotó: BAM – Szigeti Boglárka)

A sütésnél ügyeljünk arra, hogy minden palacsinta alá kenjünk egy kis olajat és kis lángon süssük, mert könnyen odaragadhat a serpenyőhöz! Fél merőkanálnyi adagot merjünk ki a tésztából, és amikor már a széle szilárdra sült, próbáljuk óvatosan megfordítani. A végeredménytől ne ijedjünk meg, ugyanis a banán pirulása miatt barnább lesz az adag, mint a hagyományos amerikai palacsinták, de az íze kárpótol majd. Tálaláskor öntsünk egy kis mézet tetejére, és fahéjjal is megszórhatjuk.

Banánpalacsinta

(Fotó: BAM – Szigeti Boglárka)

Copyright

Békéscsabai Alkotó Média (BAM)

©2018-2020
Minden jog fenntartva!